Warning: Missing argument 1 for newsModel::get_last_news(), called in /home/smara145/public_html/glassfix.com.ua/application/controllers/newsController.php on line 228 and defined in /home/smara145/public_html/glassfix.com.ua/application/models/newsModel.php on line 21
GlassFIX – ремонт і заміна автоскла по всій Україні

сумніваєтесь у виборі?

Залиште свій номер і ми знайдемо скло протягом 30 хвилин

+380

Історія технології флоат-скла



Автомобільне скло в 1930-роках вировблялось методом безперервного прокату з наступною шліфовко та поліруванням. В 1920–х роках пластини скла кріпились на нерухомих столах і оброблялись круглими шліфувальними дисками. В 1925 р. безперервний спосіб прокатки скла був вдосконалений інженером англійскої компанії Пілкінгтон Ф. Уалдроном, який з'єднав в єдину потокову лінію прокатку скла та машини для односторонньої шліфовки та полірування. Наступним кроком Пілкінгтона до автоматизації виробництва була розроблена машина для двусторонньої шліфовки та поліруваня скла. Після довгих експериментів і складних збірних робіт перша потокова лінія виробництва полірованого скла з двосторонньою обробкою була запущена в місті Донкастері в 1935 р. Безперервна смуга скла довжиною 420 м рухалась зі швидкістю 66 м/год і оброблялась одночасно з двох сторін великими плоскими шліфувальними дисками (мал. 1). Сучасники відмічали, що ця лінія на 21 м довша самого великого човна Queen Mary. Введення цієї технології явилось найбільш суттєвою розробкою в історії вробництва прокатного скла.

Мал. 1, Лінія виробництва полірованого скла, компанія PPG (США), 1940 р.



Більш дороге поліроване скло володіло гарною оптичною якістю та успішно застосовувалось в автомобілях. Але процес виробництва полірованого скла завжди відрізнявся великою енерговитратністю та високими операційними та капітальними затратами. Близько 15-20% товщини стрічки скла втрачалось після шліфовки. Безперервний конвеєр з виробничою потужністю до 500 т/день, обслуговувало до 800 чоловік в умовах сильного шуму від роботи оброблювальних станків та дробилок склобою. Часті зупинки конвеєра вимагали постійного ремонту та небезпечної роботи в шахтах станків під стрічкою скла. Спосіб безперервного прокату з двосторонньою обробкою практично вичерпав свою інноваційну привабливість в умовах росту споживання полірованого скла.

Після багаторічних дослідів, новий спосіб виробництва полірованого скла був розроблений компанією Пілкінгтон та офіційно представлений в 1959 р. Основна ідея полягає в тому, що безперервна стрічка скла рухається з печі та розпливається на поверхні розплавленого металу. Смуга витримується при достатньо високій температурі для видалення всіх дефектів та нерівностей на поверхні скла. Так як поверхня розплавленого металу являється ідеально рівною, то скло приймає вогняно-поліровану блискучу поверхню, яка не потребує подальшої шліфовки та поліровки. Природні сили тяжіння та поверхневого натягу скла та металу сприяли виникненню плоскопаралельної поверхні однорідної товщини (мал.2). Винахідником нового способу виробництва полірованого скла флоат-скла (з англ.плаваючого) є Аластар Пілкінгтон (1920-1996).

Мал. 2, Лінія виробництва полірованого флоат-скла, Пілкінгтон, 1959 р.



Флоат процес через 55 років після відкриття не лише замінив традиційні способи витягування смуги скла, але й об'єднав два види плоского скла (віконне та поліроване) в єдину індустрію листового скла.

В кінці 90-років XX ст. промисловість листового скла продовжува переживати реорганізацію. Компанії, що домінували в цій галузі, об'єднувались, їх ефективність збільшувалась, а споживачі ставали все більш вимогливими до якості скла. В 2007 р. в ЄС діяло 58 установок флоат скла. Головні позиції на ринку листового скла займають чотири основні групи: Асахі (AGC Flat Glass Europe), Nippon Sheet Glass (Pilkington, UK), Saint-Gobain (Франція) та Guardian Ind. (США). Основним ринковим сектором споживання для листового скла є будівельна (до 75%) та автомобільна (до 25%) індустрії.

Назад

Новини

2017-05-18
Ювілей першого продажу в США автомобіля власного виробництва

Стаття про початок торгівлі автомобілями в США

2017-05-18
Походження бренду ”Mercedes”

Стаття про походження бренду провідного світового автовиробника

2017-05-18
Нове скло для Daewoo Nexia по доступній ціні

Вигідні нові надходження автоскла для власників Nexia

2017-05-18
Кращі моделі вживаних автомобілів за версією авторитетного автожурналу Consumer Reports

Рейтинг вживаних автомобилів за версією автожурналу

2017-05-18
Легендарна марка Renault

Знижки на автоскло для автомобілів Renault до -10% з приводу дня народження марки

Всі новини